Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.



Zestawy komputerowe, laptopy, komponenty,
   oprogramowanie, peryferia, eksploatacja.
Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00
Tel.: 796 169 600

Procedura reklamacyjna

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected], lub w formie pisemnej na adres:
FUH PC Service
ul. Sikorskiego 55d
42-300 Myszków
1. Reklamacje dotyczące zawartej umowy za pośrednictwem Strony Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
2. W powyższej wiadomości e-mail zaleca się podanie przez Klienta  jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności:
  1. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  2. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości,
  5. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
      Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
5. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
Zobowiązujemy się do dostarczenia rzeczy bez wad z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Pobierz: Formularz reklamacyjny

Pobierz: wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

          …………...................., dn............. 20…... r.

Formularz reklamacyjny

REKLAMUJĄCY:

Imię i Nazwisko ........................................................................................................................................

Adres: .......................................................................................................................................................

……………………………………………………………………………………... ............................................

email: ........................................................................................................................................................

tel. .............................................................................................................................................................

Data nabycia towaru .................................................................................................................................

Nazwa towaru............................................................................................................................................

Nr zamówienia ..........................................................................................................................................

OPIS WAD:

………………………………………………………………….........................................................................

………………………….……………………………………………………………………….............................

......………………………………..................................................................................................................

Kiedy wady zostały stwierdzone  ..............................................................................................................

W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany całości towaru na inny proszę o zwrot wartości przedmiotów przelewem na mój rachunek bankowy

Nr..rachunku..............................................................................................................................................

Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.

                                                                                               ………………………………….......       

                                                                                               (czytelny podpis reklamującego)

Witryna stworzona na platformie