Procedura reklamacyjna
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected], lub w formie pisemnej na adres:
FUH PC Service
ul. Sikorskiego 55d
42-300 Myszków
1. Reklamacje dotyczące zawartej umowy za pośrednictwem Strony Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
2. W powyższej wiadomości e-mail zaleca się podanie przez Klienta jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności:
1. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
2. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4. rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości,
5. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
5. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
Zobowiązujemy się do dostarczenia rzeczy bez wad z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Pobierz: Formularz reklamacyjny
Pobierz: wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
…………...................., dn............. 20…... r.
Formularz reklamacyjny
REKLAMUJĄCY:
Imię i Nazwisko ........................................................................................................................................
Adres: .......................................................................................................................................................
……………………………………………………………………………………... ............................................
email: ........................................................................................................................................................
tel. .............................................................................................................................................................
Data nabycia towaru .................................................................................................................................
Nazwa towaru............................................................................................................................................
Nr zamówienia ..........................................................................................................................................
OPIS WAD:
………………………………………………………………….........................................................................
………………………….……………………………………………………………………….............................
......………………………………..................................................................................................................
Kiedy wady zostały stwierdzone ..............................................................................................................
W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany całości towaru na inny proszę o zwrot wartości przedmiotów przelewem na mój rachunek bankowy
Nr..rachunku..............................................................................................................................................
Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.
………………………………….......
(czytelny podpis reklamującego)