Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.



Zestawy komputerowe, laptopy, komponenty,
   oprogramowanie, peryferia, eksploatacja.
Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00
Tel.: 796 169 600

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.pcservie.sklep.pl

1. Postanowienia ogólne
2. Definicje
3. Rodzaj i zakres usług elektronicznych
4. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
5. Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych
6. Składanie zamówień
7. Płatność i Dostawa
8. Tryb postępowania reklamacyjnego
9. Prawo odstąpienia od umowy
10. Własność intelektualna
11. Postanowienia końcowe




1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.pcservice.sklep.pl prowadzony jest przez Firmę FUH PC Service Marek Drej z siedzibą w Myszkowie, przy ulicy Sikorskiego 65c/8 i adres do doręczeń Myszków ulica Sikorskiego 55D, zwany dalej Sklepem internetowym, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej NIP: 5731188593, REGON: 151556588  oraz adres poczty elektronicznej: [email protected], tel. 34 3133057 i 796169600
2. Informacje zawarte na stronie www.pcservice.sklep.pl nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
3.. Strona www.pcservice.sklep.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
4.Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.pcservice.sklep.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
5.Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony www.pcservice.sklep.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
   1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
   2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
   3. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

2. DEFINICJE

1. FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie www.pcservice.sklep.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
2. REGULAMIN - niniejszy regulamin Strony.
3. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – FUH PC Service Marek Drej z siedzibą w Myszkowie, przy ulicy Sikorskiego 65c/8 i adres do doręczeń Myszków ulica Sikorskiego 55D, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej NIP: 5731188593, REGON: 151556588  oraz adres poczty elektronicznej: [email protected], tel. 34 3133057 i 796169600
4. KLIENT, USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
5. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
6. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.
7. SKLEP INTERNETOWY, STRONA - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.pcservice.sklep.pl.
8. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
9. SKLEP STACJONARNY – sklep stacjonarny Sprzedawcy, usytuowany w Myszkowie, ul. Sikorskiego 55d.

3. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
   1. korzystanie z Formularza Kontaktowego,
   2. korzystanie z Newslettera,
   3. korzystanie z formularza zamówienia
2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

4. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
   1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
   2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony. Umowa rozwiązuje się poprzez wysłanie maila o treści "Rezygnacja" na adres poczty elektronicznej [email protected] lub poprzez kliknięcie na link zawarty w stopce każdego Newslettera.
3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    1. komputer z dostępem do Internetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3. przeglądarka internetowa,
    4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym

5. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
   1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. korzystanie z Newslettera).
   2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
   3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
   4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

6. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Kupujący może dokonać zakupu towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego na podstawie informacji o towarach zamieszczonych w Sklepie, o których mowa w par.1 pkt 2. Kupujący dokonuje wyboru towaru, którego zakupem jest zainteresowany oraz składa zamówienie na ten towar za pomocą formularza zamówienia.
2. W odpowiedzi na zamówienie, Kupujący otrzymuje automatycznie wygenerowaną odpowiedź o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia na towar.
3. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Zamówienie uważą się za przyjęte z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania informacji przez Klienta o skierowaniu zamówienia do realizacji zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
4. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest informowany o zaistniałej sytuacji przed skierowaniem zamówienia do realizacji. W takim przypadku kupujący może złożyć zamówienie wyłącznie na towary dostępne, zgodzić się na wydłużenie czasu dostawy lub w całości zrezygnować z zakupu.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia lub do odstąpienia od transakcji sprzedaży, w przypadku braku dostępności towaru u dostawcy. W przypadku gdy cena za towar została już uiszczona, środki pieniężne zostaną niezwłocznie zwrócone na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
6 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w czasie 7 dni od jego złożenia, w przypadku jeśli Klient nie dokonał płatności, nie wybrał metody wysyłki lub Sprzedawca nie może się z nim skontaktować drogą mailową i telefoniczną.
7. Wszystkie ceny podawane są w Sklepie w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
8. Sprzedawca ma prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w Sklepie Internetowym, wprowadzania nowych towarów do Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

7. PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
  1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
  2. Płatność przy odbiorze w Sklepie Stacjonarnym.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
  1. Przesyłka pocztowa
  2. Przesyłka kurierska
5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Czas dostawy ulega wydłużeniu o dni świąteczne i soboty.
6. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem czas dostawy biegnie od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
1. Reklamacje dotyczące zawartej umowy za pośrednictwem Strony Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
2. W powyższej wiadomości e-mail zaleca się podanie przez Klienta  jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności:
  1. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  2. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości,
  5. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
5. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

9. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U z 2014 r., poz. 827) Kupujący będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
  1. pisemnie na adres: FUH PC Service, ul.Sikorskiego 55dm 42-300 Myszków,
  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w dniu dostarczenia Kupującemu towaru, a w przypadku towarów wysyłanych partiami w dniu dostarczenia Kupującemu ostatniego zamówionego towaru.
3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie www.pcservice.sklep.pl w zakładce „Zwrot/wymiana”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
4. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie przesłać Kupującemu e-mail z potwierdzeniem otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego drogą elektroniczną.
5.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
6. Jeżeli Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedający przyjął jego ofertę, oferta przestaje obowiązywać.
7. Kupujący ma obowiązek zwrócić towary Sprzedającemu lub przekazać je osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.
8. Zwracane towary wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej oraz dowodem potwierdzającym, że Kupujący nabył towar u Sprzedającego (np. paragon, faktura) należy zwrócić na adres Sprzedającego.
9. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z zastrzeżeniem pkt. 11 niniejszego paragrafu). W przypadku, gdy towar nie zostanie zwrócony przed upływem tego terminu, zwrot płatności nastąpi niezwłocznie po jego otrzymaniu i dokonaniu sprawdzenia zwracanego towaru.
10. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba, że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu, będącemu Konsumentem poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
12. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że Sprzedający zgodził się je ponieść lub nie poinformował Kupującego o konieczności poniesienia tych kosztów.
13. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
14.Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba, że Sprzedający nie poinformował Kupującego o prawie odstąpienia od umowy.
15. W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, Sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w punkcie 13 niniejszego paragrafu wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca (w przypadku wystawienia faktury VAT) lub protokół reklamacyjny paragonu, który na wyraźne żądanie Kupującego może być do niego wysłany. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Kupującego listem. Kupujący powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej na adres Sprzedającego.
16.Konsument, który odstępuje od umowy, a zakupił zestaw produktów, obowiązany jest do zwrotu wszystkich produktów z zestawu, ponieważ cena promocyjna uwarunkowana była dokonaniem zakupu zestawu, tj. wszystkich produktów, które zestaw zawierał. 
17. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów:
 1. świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy,
 2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 10.WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
 1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.pcservice.sklep.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością www.pcservice.sklep.pl Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.pcservice.sklep.pl, bez zgody Usługodawcy.
 2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.pcservice.sklep.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

 11.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 1. Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
 2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
 3. Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
 4.Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 31 stycznia 2019 roku.




Pobierz: wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy


Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

....................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)/umowy dostawy następujących rzeczy(*)/umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*):

....................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

....................................................................................................................................................................

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

....................................................................................................................................................................

Adres konsumenta(-ów)

....................................................................................................................................................................

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

....................................................................................................................................................................

Data

....................................................................................................................................................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

Witryna stworzona na platformie